Autóriasztók

Sorrend:
Raktáron
Raktárkészlet:
VAN
18087

Termékjellemzők:

Tápfeszültség: 8-16V
Áramfelvétel élesítve: 12 mA
Áramfelvétel légnyomás érzékelővel: 15 mA
Távirányítók hatótávolsága: Kb. 10-30m
Indítástiltás terhelhetősége: 10A
Nyílászárók védelme: Igen

Be-kikapcsoláskor fényjelzés: Igen
Be-kikapcsoláskor hangjelzés (tiltható): Igen
Pánikfunkció: Igen
Irányjelző rövidzárlat védelme: Igen
Impulzusos irányjelző vezérlés: Igen
Véletlen kikapcsolás elleni védelem: Igen
Riasztás kikapcsolása távirányítóról: Igen
Riasztáskor hang (sziréna) - fényjelzés: Igen
Centrálzár vezérlés: 6 vezetékes, elektronikus, pneumatikus, reteszzár, komfortzár
Visszajelzés: villogó nagy fényerejű LED
Ajtózárás: gyújtás ráadásakor automatikus
Indítástiltás:   kétpontos (beépített relével, önindító tiltás), és külön relével (opció, gyújtás, AC pumpa tiltás)
Szabotázs védelem: Igen
Ugrókód rendszer: KEELOQ
Biztonsági be és kikapcsolás: Igen, járó motornál
Bővíthető: Igen, korlátlanul (pl.: ütésérzékelő, ultrahang)

Sorrend:

Amit el akarnak lopni, el is fogják, csak az nem mindegy mennyi nehézséggel!

Az autógyártók is egyre hatékonyabban védekeznek az autó eltulajdonítása/ellopása ellen, azonban ezek nagyon nagy számban kerülnek az utakra, könnyen kiismerhetők és ezek után hatástalaníthatóak.

Mióta egyre nagyobb divat a kulcs nélküli indítás, azóta sok esetben még könnyebb az autó tolvajok dolga, mert bizonyos esetekben a „kulcs” jelei rögzíthetőek és ezzel nyithatóak és indíthatóak az autók. Pontosan ebből az okból kifolyólag a sofőr lett az egyik leggyengébb elem a láncszemben. Az utólagos riasztóknak mai napig van jogosultságuk, hiszen minél több a „macera” egy autóval, annál könnyebben fog másik autót választani az aki rosszban sántikál.

Ezeken a rendszereknek vannak kiegészítői is ebben a kategóriában, úgy mint a kulcstartós azonosítás, ultrahangos kiegészítő vagy késleltető modul. Lehet fokozni még a biztonságot rejtett GPS alapú nyomkövetéssel is. Ezek jellemzően már saját akkuval is rendelkeznek így az autó akkujának a lekötése után még bizonyos ideig lekérdezhető az autó pozíciója.